fredag den 17. august 2012

susanne scherning

Jeg er mega fan af hendes designs, syntes det er nogen top lækre ting hun laver !
Hvem ville ikke gerne sove som en engel i dette ??
Det koster "kun" 1149,- for 2 sæt . Men kvaliteten er osse bare fantastisk. Hmm det må blive en gang når jeg ikke er på barselsdagpenge mere :) Det er ikke fordi man ligefrem bliver rig af at gå på barsel , udover på de oplevelser og fede øjeblikke min søn giver mig ! Der er jeg til gengæld osse bare MEGA rig.
Nå men når jeg ikke kan eje dette fantastiske sæt sengetøj, må jeg glæde mig over det kup jeg gjorde i inspiration.... 
Denne skønne bakke!!!  Til kun 50 kr..  Åhhh kan i ikke lige se det for jer, sådan en søndag morgen kan man lige fylde den med lækre sager, som ost , honning, marmelade osv, og så smatidig ha noget skønt at kigge på!!!!!
Min mand syntes vist jeg er lidt tosset og syntes vist den er noget tøset .

3 kommentarer:

  1. Søde, det er meget meget tit sengetøjet er på tilbud... har det og jeg har "kun" givet 5-600 kr ialt for 2 sæt ...

    SvarSlet
  2. åhh ser det aldrig på bud nogen steder :(

    SvarSlet
  3. Hvor er det et sødt sengesæt(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet