fredag den 3. august 2012

Her hjemme er vi molo fans, eller det vil sige det er faktisk kun til mindste manden jeg er helt vild med dette fantastiske børnetøjsmærke. Jeg har fuldstændig tabt mit hjerte til, hvad jeg syntes er det ultimative fedeste børne/babytøjs mærke. Der er netop landet en ny kollektion i butikkerne, og jeg syntes klart det er en af deres flotteste til dato. Mit yndlingsprint fra AW12 må være dette:
 Og selvfølgelig har liam xander osse noget af det :)

Er ikke sikker på hvad han syntes om at skulle være model til mors blog,  så godt han ikke er så gammel endnu at han kan protesterer.
Igår da jeg sad og surfede lidt rundt, endte jeg på kanal frederikshavn´s hjemmeside. Og sørme om der ikke stod at vores lokale babysam havde fået molo !! Mor her var lykkelig ( eller næsten hehe) da jeg ellers plejer at bestille det på nettet, men det er bare noget andet at kunne stå og føle på varen! mærke matrielaerne og se de fede prints "live" inden man beslutter sig for om det skal være det ene eller det andet, eller måske det hele!!  Det resulterede da osse lige i at junior fik 2 nye par bukser han ikke lige kunne leve uden :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar