fredag den 3. august 2012

En helt ny verden..

Hold da op!!
Havde aldrig i mit liv troet at jeg skulle blive blogger ! Har da læst et par stykker, men har aldrig selv " følt for" at skulle skrive en selv, men her er jeg og klar til at begive mig ud i blog verdenen .
Min blog kommer først og fremmest til at omhandle mig og mit liv med 5 herlige unger.  Sidst men ikke mindst vil den osse komme til at omhandle en af mine store passioner , nemlig børnetøj. Elsker at følge med i hvad der sker rundt omkring og sidder gerne klar til at lure nye kollektioner, opsnappe gode tilbud  og give gode råd/tips.

4 kommentarer:

  1. Karina, hvordan bliver jeg fast læser af din blog? kan ikke se det nogen steder?

    SvarSlet
  2. Er lige ved at finde ud af det :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye blog, jeg glæder mig til at følge den :-) Knus Anja

    SvarSlet