søndag den 5. august 2012

Andrea design

Jeg var så heldig for nogen måneder siden, at vinde et gavekort på 150,- til 
http://www.andreadesign.dk/ på facebook . Må indrømme at jeg altid har været lidt skeptisk med sådan noget hjemmesyet tøj og syntes egentlig osse at det er for dyrt! Men når man egentlig tænker på tid, materialer osv så er det jo sikkert fair nok .

Fik luret lidt rundt på hendes hjemmeside og der er faktisk rigtig mange fine ting, og jeg fik valgt hvad model jeg ville have og hvad farve stof osv... og ventede spændt på at pakken skulle komme....
ELSKER DEM! De kan gå til rigtig mange ting..
Her er de sat til en brun danefæ body med den velkendte viking på og jeg syntes jo selv at min mindstemand er toplækker !! Bukserne her koster 150,- fra str 74 -86

Så kan bestemt anbefale hendes hjemmeside, den er et besøg værd.
se evt osse på facebook andrea design..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar